Wczytuję dane...

1. Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

Zamówienia wysyłamy od poniedziałku do piątku. Jeśli dokonasz zakupu oraz płatności z góry do godziny 12.00 w dzień roboczy, przesyłka zostanie nadana jeszcze tego samego dnia.

2. Czy wybrany przeze mnie produkt jest dostępny?

Informacja o dostępności produktu jest umieszczona na stronie produktu. Jeżeli danego produktu zabraknie w magazynie, będzie on niedostępny również na stronie sklepu.

3. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Niestety nie ma takiej możliwości. Przyjmujemy zamówienie tylko za pośrednictwem naszej strony internetowej. W razie pytań i wątpliwości służymy pomocą.

4. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Istnieje możliwość rezygnacji z zamówienia. Poinformuj nas o tym drogą mailową. Zamówienie zostanie anulowane wyłącznie wtedy, jeśli paczka nie została jeszcze nadana.

5. Czy mogę dodać lub usunąć towar w złożonym zamówieniu?

Nie ma możliwości dokonywania zmian w złożonych zamówieniach. W takiej sytuacji polecamy anulować zamówienie i złożyć je ponownie.

6. Jak długo trwa dostarczenie paczki?

Czas dostawy zamówień zależy od wybranego przewoźnika, ale zwykle wynosi on 1-2 dni robocze. Więcej szczegółów odnośnie tego tematu znajdziesz na stronie.

7. Czy mogę odebrać osobiście zamówienie?

Niestety aktualnie nie mamy możliwości odbioru osobistego.

8. Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Wszystkie produkty wysyłamy tylko do Polski.

9. Jak mogę ponowić płatność?

Jeśli płatność nie powiodła się, skontaktuj się z nami. Możesz także zapłacić przelewem tradycyjnym (pamiętaj o podaniu numeru zamówienia w tytule przelewu). Numer konta znajdziesz na stronie Metody płatności.

10. Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

Aktualnie nie oferujemy usługi pakowania produktów na prezent.

11. Czy mogę zwrócić zamówienie?

Tak, możesz dokonać zwrotu zamówienia bądź jego części w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktów. Prześlij nam oświadczenie o chęci dokonania zwrotu a następnie w ciągu 14 dni odeślij produkty. Reklamacji i zwrotu wybranych produktów dokonać możesz na liście zamówień w koncie Klienta sklepu. Przy każdym zakupionym produkcie dostępna jest opcja składania reklamacji lub zwrotu.  W oknie składania reklamacji Klient podaje szczegółowy opis usterki. Masz możliwość podglądu zgłoszonych reklamacji po zalogowaniu się do sklepu w zakładce Moje konto -> Reklamacje.

12. Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

Nie ma takiej możliwości, nie odbieramy paczek ze zwrotami, które zostały wysłane za pobraniem.

13. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar? W jaki sposób następuje zwrot należności?

Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od momentu dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego sklepu. Pamiętaj, by w formularzu odstąpienia od umowy lub w wiadomości mailowej podać nam numer konta, na który mamy dokonać zwrotu należności. Jeśli o tym zapomnisz, 14-dniowy termin zwrotu środków będzie liczony od momentu podania numeru konta.

14. Czy muszę mieć paragon lub fakturę, by odstąpić od umowy?

Nie potrzebujesz potwierdzenia sprzedaży, wystarczy podać numer zamówienia.

15. Czy mogę wymienić produkt bez rozliczenia finansowego?

Nie ma możliwości przeprowadzenia wymiany produktów. W takiej sytuacji możesz odesłać towar a następnie złożyć nowe zamówienie.

16. Jak mogę złożyć reklamację?

Jeżeli zakupiony u nas produkt Cię zawiódł, prześlij nam na adres mailowy opis problemu wraz ze zdjęciem wady. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy dalsze kroki. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni. Więcej szczegółów na stronie Zwroty i reklamacje.

17. Jak mam postąpić, jeśli otrzymana paczka jest uszkodzona?

Przed odbiorem przesyłki upewnij się, czy opakowanie nie jest uszkodzone lub nie było otwierane. Jeżeli obawiasz się, że przesyłka mogła zostać okradziona, pamiętaj, aby przy odbiorze spisać stosowny protokół w obecności kuriera, który ją dostarczył. Dzięki temu będzie można ustalić winnego zaistniałej sytuacji.